Monday, December 19, 2011

Aku Di Muzium Negeri Terengganu




Masa ni aku keluar jalan-jalan dengan keluarga aku....maklumlah aku ni jarang keluar jejalan ni...hehehe....Gambar kat atas ni aku ambil masa berada di MUZIUM NEGERI TERENGGANU.....Muzium ni sangat menarik dan banyak benda yang berada di sini.....kawasan yang luas dan mempunyai persekitaran yang indah......mmg tmpat yang sesuai nk bawa keluarga jalan-jalan......

Aku suka tengok benda-benda bersejarah macam ni dan terfikir mcm mana org dahulu kala menjalani kehidupan seharian mereka...hehe.....kat sini juga ade rumah-rumah lama tapi bukan dalam bangunan kat belakang aku tu.....itu muzium utama.....rumah-rumah tu terletak diluar....dan pelawat dibenarkan masuk ke dalam rumah tu.......hehehe

Kalau datang ke TERENGGANU.....ni adalah destinasi yang wajib dikunjungi....hehehe

0 comments jer....: