Tuesday, December 20, 2011

Birthday Cake For My Mom.......



Birthday Cake

Semua ni idea abg aku untuk sambut bday ma.....hehehe....aku ikut je la....Ceritanya bermula begini.....

Hari tu hujan...dan aku bersama abang aku pergi ke Kuala Terengganu untuk menemami Ayah aku ke sebuah Bank.......Disebabkan hujan...dan tiada tempat yang sesuai dan dekat dengan bank berkenaan kami berdua menurunkan Ayah kami di depan Bank tersebut.....kami berlalu dan mendapat sebuah parking yang berhampiran dengan sebuah kedai kek.......

Masa sembang-sembang dalam kereta...tiba-tiba abg aku tanya Bday ma bile??????........aku pn tgok nk kad yang aku buat yang tertera maklumat ayah dan mak aku...hehehe.....(dah lepas dah Bday Ma).....hmmmmmm.......duk fikir-fikir....kami beli jgk kek 2.....aku xtau nk pilih yang mana...sbb  bajet bkn aku yg kluarkan...hehehe...jd abg aku pilih n bayar.....

Dalam keadaan hujan yang masih renyai-renyai kami pergi beli kek dan kembali ke kereta......tak lama kemudian....ayah menghantar mesej menyatakan urusannya dah selesai....kami pn bergegas untuk mengambilnya dan pulang ke rumah........

Sampai je kat umah kami xkluarkan kek dan kami xbak bgtau mak yang kami ade beli kek...Ayah setuju jer....hahaha...masa tu dah nk maghrib....jadi kami sambut Bday mak selepas maghrib....hehehe

Selamat Hari Lahir Ma.......

Lokasi kedai kek ni berhadapan dengan stesen teksi Kuala Terengganu....

*Aku kurang selesa sebenarnya dengan suasana yang riuh seperti sambutan hari lahir ni......lepas ni kena la biasakan diri......

0 comments jer....: