Wednesday, January 18, 2012

Aksi Perempuan Kantoi Tiru Gaya SUPERMAN!!!!!!

Suka tengok cerita SUPERMAN...tengok pula cerita NI......

HAHAHA.....Baca tajuk pn dah buat aku ketawa besar......Rupanya bukan Superman je yang pakai seluar dalam kat luar.....Perempuan pun suka pakai....( Lelaki tak ada pula yang pakai seluar dalam kat luar kecuali superman.....) Lagi HEBAT dari superman lagi!!!!.....Tengok gambar kat bawah ni....HAHA...CUN SANGAT!!!!!!!.........




HAHAHA......tengok gambar sebelah ni...CUN GILA.........Nak ke AWEK korang pakai macam ni.....AKU tak MAHU.....Tolak TEPI LA.......









Korang tengok pula gambar ni...KENAL????....Lantak la siapa pn......Aku suruh tengok "seluar" yang dia pakai.....Memang CUN habisssss........
                                                                                                 







HAHA....Gambar ni lagi power...seperti kata seorang bloger....Bontot kuda lagi cantik...HAHAHA....terbaik la bro....








Nak  tengok video????
Klik di  sini!!!


*harap kenalan aku dan korang semua  tak ada la yang pakai macam ni....HAHAHA


2 comments jer....:

oleh butter said...

letak la gambaq bnyk2 skit bro wat cuci mata....kalo ada yg maleis lgi thorbaik

gold bird said...

HAHA...bkn xmo ltk bnyk2....tenet tenat sngat....
bnyak lg tmpt leh cuci mata bro...