Wednesday, January 25, 2012

Bahasa Rempit ????



Dah baca belum petikan kat atas ???....Faham????....Aku tahu ramai budak-budak bawah umur sekarang ni pakai bahasa ni....Pada firasat korang, bahasa apa ni?????

Aku baca pun aku dah rasa macam nak termuntah.....lebih teruk dari bahasa "baby"....

Ada orang gelar ini bahasa "rempit"....Mat rempit yang sengal kot cakap macam ni...HAHAHA.....Aku tak rasa pun mat dan minah rempit nak guna bahasa ni (kecuali matrempit sengal).......

Bagi aku ni bahasa lelaki yang nak jadi perempuan....langsung tak ada identiti....Ingatlah, bahasa mencerminkan bangsa...korang ni bangsa apa????


*tak tahan dia kutuk LIVERPOOL...YNWA


Only In Malaysia

3 comments jer....:

Uncle Jonni said...

uit... gila manja bahasa.... kekekkekekekke

gold bird said...

haha..tau xpe...

Anonymous said...

"tau xpe"

bukan bahasa rempit ke ?