Friday, January 20, 2012

Leggings Lagi!!!!




No 1...Kat market pun dah ajar macam mana nak pakai legging bagi orang muslim.....Mana silapnya semua ini berlaku..

No 2...Penyanyi ini yang dulu begitu sopan pun dah mengajar peminatnya memakai legging.....Macam ni la dikatakan gadis massa...ikut peredaran trend.....

No 3...Peminat pun dah ikut dengan pilihan yang dibuat oleh No 1 dan No 2.......Perkembangan sihat!!!....Baru lah in-trend......

No 4...Dulu tak perlu pakai legging pun...Mungkin sekarang dah mula nk pakai legging...boleh tutup aurat....

No 5...Nak main air..so kena pakai macam ni....pakai tut..tut..tut jer....


*pilihlah mana-mana korang rasa betul....tapi aku rasa semua gambar kat atas tu tak betul....pilih la yang lain...kat Malaysia ni banyak lagi jenis pakaian yang sopan......




0 comments jer....: