Friday, January 20, 2012

MALAYSIA menuju Negara BEBAS!!!! part 2

Hmmm.....Sekarang aku nak sambung apa yang aku dah tinggalkan untuk dua hari...hehehehe......Korang fikir apa lagi yang akan berlaku kiranya Kebebasan bersuara akan terjadi di Malaysia ni.......Kalau tak mahu fikir,,,,Baca je apa yang aku tulis.....

OK...Apa yang aku rasakan yang akan terjadi memang agak menyeronokkan....Terutama kepada golongan atau spesis manusia yang KELIRU IDENTITI......Tahu siapa golongan yang keliru identiti?????....LGBT 
( "lesbian, gay, bisexual, and transgender).......Sekarang pun aku dah dapat rasakan kehadiran mereka....Dan kehadiran mereka semakin serius....Mereka mahukan hak mereka...Mereka mula berani menyuarakan "PERASAAN" mereka.....KERANA APA????....Sudah tentu kerana ada pihak-pihak tertentu yang sedang berusaha untuk mendapatkan kebebasan bersuara.........

Sudah BEBAS BERSUARA,,,,,,Jadi mereka adalah BEBAS!!!!!....Tiada lagi SEGAN SILU.....Tiada lagi "SEMBUNYI-SEMBUNYI"....Semuanya akan tidak lagi terkawal....Mereka akan minta hak mereka seperti yang dimiliki oleh orang "NORMAL".....Fikirlah apa yang KITA dapat sekarang...Mereka juga mahukannya......Hmmmmmm.........APA yea?????


TAPI...ada juga yang bagusnya bila ada kebebasan bersuara ni.....MAKHAMAH tidak lagi menjatuhkan hukuman sesuka hati.....RAKYAT akan memberi peranan besar dalam menentukan keputusan makhamah....Bersalah atau tidak bukan lagi hak makhamah....Itu adalah hak rakyat untuk menentukannya....Rakyat berhak untuk MEMBANTAH kepurusan yang ditetapkan hakim....Rakyat akan mencuba segala jalan yang ada untuk menjatuhkan makhamah....


*Part 1
*Part 3


0 comments jer....: