Saturday, January 21, 2012

MALAYSIA menuju Negara BEBAS!!!! part 3


ISu semasa tidak penting lagi....Lebih baik aku pentingkan diri sendiri...Banyak faedahnya bila dah bebas ni...Memang aku "SOKONG" penuh jika Malaysia mengamalkan dasar bebas bersuara tanpa sekatan ni.....Selain baik untuk "kesihatan JIWA" ia baik juga untuk "keamanan MULUT dan JARI-JEMARI".......Sebelum apa-apa layan dulu video kat bawah ni......


"SAYA JIWA KOSONG, OTAK KAMI PENUH DENGAN PUISI POLITIK"

HAHA....Pilihlah mana satu korang dalam video kat atas tu.....Politik bagi aku kotor...Tak ada politik yang BERSIH.....Apa kaitan dengan negara bebas????....Tak tengok ke Video kat atas????....haha....

Mulut dah bebas untuk mengata apa-apa sahaja...Lagi teruk mengata sesama sendiri...sesama bangsa...sesama negara...depa duk tepuk tangan...."HAMPA SAMBUNG BERGADUH, MASALAH SELESAI SENDIRI"......

Ada satu benda yang akan muncul apabila dua manusia saling mengata sesama sendiri iaitu SYAITAN yang membawa FITNAH........

*kepada ahli politik...terima kasih kerana telah penuhkan otak aku dengan puisi politik....lebih baik kamu pergi tunaikan janji "KOSONG" yang dah lama menunggu untuk dijalankan.....









0 comments jer....: