Tuesday, January 17, 2012

Unggun Api Lubuk Kawah

Pada geng2 yang pergi bersama ke lubuk kawah..........

unggun api di Lubuk Kawah camp site
Ingat lagi pada unggun api ini?????....Pada ketika semua orang sudah mula melelapkan mata....Aku dan beberapa kawan belum lagi tidur....Aku pula mengambil kesempatan itu untuk menangkap beberapa keping gambar unggun api......dan ditemani mereka yang masih belum tidur......

Jika korang masih ingat, ada beberapa keping gambar unggun api ini ada yang menampakkan imej yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar....Aku tak upload gambar tu..haha...jadi tengok gambar yang kat atas ni pun dah cukup untuk mengingatkan korang.....


0 comments jer....: