Thursday, February 2, 2012

17 Tips Menghabiskan Waktu Peperiksaan !!!


Dalam peperiksaan, apa yang perlu dilakukan untuk menghabiskan begitu banyak masa yang terluang....

image
Aku pun pernah juga buat perkara kat bawah ni...hehe

  1. tidur 
  2. menilai kelakuan cikgu
  3. bermain dengan alatan  (pen, pemadam dan lain-lain)
  4. membaca semula apa yang telah ditulis berkali-kali
  5. menyesal kerana telah menghabiskan waktu tidur semalam untuk "study"
  6. berangan untuk "study" dengan baik tahun depan
  7. cuba mengajak kawan-kawan bercakap
  8. melihat kawan-kawan yang masih lagi "menjawab" soalan
  9. termenung kosong
  10. ke tandas (bukan untuk buang air hanya nak jalan-jalan)
  11. conteng kertas soalan
  12. membuat kiraan markah yang mungkin diperolehi berulang-ulang
  13. menyanyi (dalam hati jer)
  14. renung ke arah jam (dalam hati-lambatnya habis)
  15. risau gagal (berpeluh-peluh fikir jawapan)
  16. renung kipas yang berpusing
  17. lihat arah luar kelas (luar kelas aku ada bukit, jadi aku lihat bukit la...kot2 jawapan muncul...hehe)
ada lagi????.......aku pun tak tahu...hahaha


Only In Examination



1 comments jer....:

dira said...

yosh!!! tp wak2 SPM,,x perna pon kuar g toilet sbb dduk at dpan...huhu
xdpt nk expriance kuar toilt wk2 tuh....skali seumur hdup kot...