Thursday, July 24, 2014

CINTA diantara Keikhlasan atau Perhatian....


fuuhhhhh..cun gambar ni....suke2...hahahaha
xpe abaikan xde hubungkait ngan tajuk pun.....ok berbicara tentang cinta,,,,,semua orang mesti ada cinta kan.....tak kesah la cinta smbunyi2 ke....cinta monyet ke....cinta pertama (paling hebat ni la kot...haha)..jangan cinta buaya dah la nanti makan penampor buaya...hehe...aku terfikir nak wat tajuk ni lepas terbaca post member kat wechat pasal ikhlas or perhatian yang diperlukan dalam cinta.........keh3

cakap pasal ikhlas dalam cinta....kalau tak ikhlas baik tak payah bercinta...kannnnnnn.....nanti wat sakit jer.....kalau boleh rawat di hospital tak apa la.....tak pun mungkin boleh bagi mana2 tok bomoh ke....nek bomoh ke yang rawatkan.....tak pasal2 kena mandi bunga lak nanti....kah3....padan ngan muka.....

bukan cinta jer nak ikhlas....buat apa pun kena ikhlas.....tapi aku faham bukan semua benda kita boleh bagi keikhlasan 100%.....

perhatian....ni berat ni.....fuhhhhhhh....lemah otak aku bab2 nak beri perhatian ni........maklumlah budak tak pandai bercinta memang macam ni......kesian budak kecik 2...kang tak pasal2 makin kecik nanti......hehe.....jarak memainkan peranan...jarak jauh memang terseksa gak la kan.....kalaulah dekat...tiap2 hari pun boleh jumpa......so kalau rasa jauh pakai la HP Cerdik wsap wchat ke ape2 la.....kalau dah tak berdaya sangat hantar jer surat......lagi bermakna ni.....hahahahaha...ada lagi ka pakai surat sekarang....huhu

apa2 pun dua2 ni penting dan ada lagi yang penting2 kalau dalam setiap jalinan cinta......tak perlu kot bgtau korang yang dah pro2 bab2 cinta ni.....percayalah ngan pasangan masing2 yer....terutama yang perempuan....otak2 perempuan ni cepat bertindak....macam2 nanti depa duk fikir.....hahahahaha


ok bye ~~~