Wednesday, July 23, 2014

Majlis Ihya' Ramadhan SMKLA 2014

Selesai satu lagi majlis yang dianjurkan oleh Pnitia Pendidikan Islam........Ustaz Saifullah menjadi perancang selaku ketua panitia....sorang jer kot ustad kat sekolah ni..hehe...tapi dah ada pembantu dah "Ustaz" Adli.......hahahahahaha...

Majlis ni turut melibatkan khatam al-quran dan majlis berbuka puasa bersama pelajar islam disertai ibu bapa pelajar......dalam majlis ni juga sempat diberikan penghargaan kepada pelajar cemerlang PMR dan SPM......sampingan je ni yang paling utama berbuka puasa kot....semua tak sabar2 nak makan.....hahaha

kat sini aku kongsikan beberapa gambar yang sempat ditangkap oleh kamera....terima kasih kat pelajar aku yang diberi nama Abg Zaidul sebab tolong aku tangkap mereka2 ni letak dalam gambar.......hehe

yang serba hijau ni orang sawak ja......selaku pengacara majlis...kena lah pakai cun2 kan...keh3...xla mcm insan belakang tabir macam aku ni...pakai sempoi2 ja........haha.......owh nama dia wani lain kali leh jadi pengacara lg ni....dah dapat jawatan tetap pengacara tanpa gaji yer....hahaha


yang kat bawah ni tak perlu la aku bagi komen satu2 kan........ni antara pelajar yang terlibat dengan program ni......semua ni muka gembira tunggu nak makan ni.......hahaha....selamat hari raya yer bebudak sekalian alam lubok antu.....nak duit raya datang rumah saya....keh3




yang sorang ni belum dapat dikesan lagi sebab kesedihan beliau pada waktu ni......dalam siasatan pihak yang mana aku pun tak tahu..........tapi lepas makan terus happy jer aku tengok budak sorang ni....haha....cun kan gambar ni...pandai yang tangkap gambar ni....hehehehe



owh ape ek nama budak ni........pelajar tingkatan 4 Nur Shahida...btoi ka aku eja nama dia......kalau2 silap minta maaf yer......haha.....sedang baca surat cinta di atas pentas.......cinta untuk GAZA PALESTIN.......sebuah sajak yang dituju untuk masyarakat islam Palestin.......memang terbaik.....hehe

si baju hijau sedang bertugas.....owh macam lagu la.....hahahaha......tapi yang ni bertugas di dewan bukan di medan tempur.......sedang bertempur la juga ni kat bulan puasa ni.....bertempur dengan diri sendiri.....ok la ni jadi pengacara tetap kan.....tahun depan jumpa lagi.....hehe


peminat LIVERPOOL ni tak perlu nak aku kenalkan...........biasalah orang disebalik tabir jer.........

haaaa....masa yang ditunggu dah tiba semua happy.....makanan banyak tak habis kot......banyaknya depa ni masak macam nak buat kenduri kawin..........


dah selesai makan apa lagi tapao lah wat balik nanti boleh makan waktu sahur........katanya cg.firdaus.....haha


gambar bawah ni masa khatam al-quran yang diketuai oleh Ustaz Saifullah sendiri.........


owh kalau yang ni tak kenal tak boleh....yang ini Ustaz Saifullah..orang penting semua program yang melibatkan guru-guru dan pelajar muslim di SMK Lubok Antu......meriah bak ang.....haha



cg. Stanley yang pakai baju oren sedang bagi anugerah kepada wakil pelajar cemerlang SPM 2013.......

yang ni pelajar cemerlang PMR 2013......bersajak pun cemerlang....nampak pun macam orang cemerlang..harap ada pelapis...ustad kena cari dan gilap k..minta tolong dengan ustad adli....haha...ok cunnn....

gambar yang bawah-bawah ni adalah peserta yang terlibat dengan khatam quran,,beberapa keping jer yang lain ada lagi....,,dapat sijil dan sedikit sumbangan dari.....dari sape ek.......senang citer Panitia Pndidikan Islam.........haha





yang ni xdak kena mengena ngan sapa2 or ngan majlis.....akhir kata, selesai sudah majlis.....tahun depan jika diberikan umur yang panjang dan kesihatan kita jumpa lagi.......dari insan belakang pentas......hehehe

0 comments jer....: